Najbližšie stretnutia

09.02.2014 06:51

Ahojte,
najbližšie stretnutia sú naplánované. Obe budú "iné" tým, že budú tematické a so špeciálnymi hosťami.
12. 2. 2014 prícestuje Majka Ivica Gráfová a predvedie nám 2 z prostredí matematiky Hejného. Vybarala som také, ktoré sa podľa mojej skúsenosti dajú aplikovať aj do bežných vyučovacích hodín a ktoré mňa veľmi oslovili. Začneme cca o 15,30, aby sme stihli 2 prostredia, budeme mať čo robiť ;).
Marec je u mňa nabitý akciami, od 10. do 15. marca som odcestovaná na Global fore v Barcelone. Prípravy vrcholia, nervozita stúpa, vopred ďakujem za vašu podporu ;).
microsoft.eventcore.com/MSGlobalForum .
Verím, že ďalší týždeň sa stretnem s mnohými z vás na konferencii Učíme pre život v Poprade
a budem vám môcť sprostredkovať čerstvé dojmy a pojmy. www.indicia.sk/ucime-pre-zivot-2014/ Viac ku konferencii máte na úvodnej stránke v sekcii novinky. Nič však nebráni ani marcovému stretnutiu PRIMAklubu, dohodneme 12.2. :).
10.4. 2014 privítame na podnet Lyndy Steyne u nás v klube renomovanú metodičku anglického jazyka, p. Judit Kovacs z Maďarska, ktorá by mala mať prevažne praktický workshop. Podobný, ako mala Danka Krajňáková  z Macmillanu. Pani Kovacs bude na Slovens
ku vrámci Mobility (projekt Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici) a som veľmi rada, že si nájde čas a zavíta aj do Košíc a práve k nám do klubu. Prikladám link z vlaňajšej mobility    www.vzdelavanie.umb.sk/26110230082/index.php/foto/aktivita-1-4/event/Vzdel%C3%A1vacia%20aktivita%201.4?layout=imagelist.
Ako vidíte, témy aj hostia sú viac než zaujímavé. Ak máte záujem navštíviť niektoré z týchto stretnutí, dajte mi prosím čo najskôr vedieť (najlepšie mailom či správou na FB), aby som vedela zabezpečiť väčšiu miestnosť v prípade potreby.